Tartu Kunstikool pälvis kvaliteedimärgised "Tunnustatud praktikasüsteem 2023-2027" ja "Tunnustatud kvaliteediga töökohapõhine õpe 2023-2027".
Alustasime oma kooliaasta otsade kokku tõmbamisega juba 1. juunil, mil toimus iga aastane hoovipidulink opens on new page. Hoovi kogunes mõnus seltskond meie inimesi, et teha koos kunsti, nautida head-paremat ja jagada ka tunnustusi möödunud aasta eest. Toimusid töötoad ja teatriringi etendus "Alkeemik". Tartu Kunstikooli rändauhinna KULDPLIIATSI pälvis 2023 kevadsemestri eest Angela Hurt.
Meie esimese kursuse õppeaasta tipuks on igal suvel toimuv traditsiooniline maalipraktika. Seekord maaliti nii Tartuslink opens on new page, Obinitsaslink opens on new page kui ka Kreekas. Maalipraktika järelkaja leiad suvel jooksvalt meie sotsiaalmeediast. Sotsiaalmeediast leidis juunikuus ka meie õppeaine "vormiõpetus stilistile" töidlink opens on new page.
Terve juunikuu oli Tartu Vaksalihoones üleval meie õpilaste näituseprojektlink opens on new page. Näituseprojekt on meie teise kursuse õpilaste traditsiooniline õppeaasta lõpu ühisnäitus. Valmis ka meie teise kursuse ajakiri PORT, mida saate lugeda veebis.
Selgusid õpilased, kes uuel õppeaastal Kunstikooli õppima asuvad ning lõppes ka kandideerimine disainKUVA (disaini kutsevaliku aasta) õppekavale. Samal ajal, kui meie maja oli juba täidetud sisseastumiseksamite ja vestlustega, lõpetasid meie kooli praegused disainKUVA ja disainUA õppijate grupid.
Võtsime juunis vastu selle õppeaasta viimaseid külalisi nii Eestist kui välismaalt ja tegime ka ise erinevates meeskondades ja kogu kollektiiviga kokkuvõtteid. Näiteks toimus eesti keele õpetamise päev, kus osalesid TK eesti keele õpetajad, võõrkeeleõpetajad ja kõik, keda huvitab keeleõpe. Oma kogemusi jagasid TÜ psühholingvistika kaasprofessor Virve Vihmanlink opens on new page, TK õpetajad Piret Paluteder (keeleõppe lõimimine kunstitundidega) ja Maire Aarsalulink opens on new page (kommunikatiivne keeleõpe).
Otsime uueks õppeaastaks enda tiimiga liituma valikainete õpetajaidlink opens on new page.