AASTA ÕPPEASUTUSE JUHI NOMINENT: Kadi Kreis 02. november madleen
Tartu Kunstikooli direktor Kadi Kreis nomineeriti Eesti Vabariigi aasta õppeasutuse juhi tiitlile!
Tunnustamine toimus Aasta Õpetaja Galal oktoobri alguses.
Tartu Kunstikooli direktor Kadi Kreis on oma ametis olnud rohkem kui 20 aastat. Sellesse rolli sattus Kadi küll juhuslikult, kuid tema jaoks on koolijuhiks olemine maailma kõige huvitavam amet. Kadil on haridus maalikunstis ja infotehnoloogia õpetaja kutse – justkui eri poolused, samas üksteist täiustavad valdkonnad. Nii iseloomustab Kadi ka koolijuhtimist: see on tasakaalu leidmine loovuse ja süsteemsuse vahel.
Kadil on olemas erinevate valdkondade juhtimiskompetentsid: organisatsiooni arengu juhtimine, õpikeskkonna kujundamine, personalijuhtimine, ressursside juhtimine ja enesejuhtimine. Kõige paremini, ausalt ja objektiivselt oskavad Kadi oskusi koolijuhina kirjeldada tema kaastöötajad. Lasemegi nendel rääkida: “Julge ja kindlakäeline koolijuht, kes majandab boheemlaslikku ja keerulist kunstiinimeste seltskonda.”, “Uued ideed on kui voolav vesi Kadi veskile!”, “Vankumatu juht, kes seisab kõigi kooli inimeste heaolu eest.”, “Seisab kindlalt kõrval nagu kalju.”, “Kõige parem koolidirektor ja ülemus.”, “Ennekõike inimene, siis boss.”, “Kadi leiab jõudu ise hakkama saada ja siis veel teisi ka toetada!”, “Kadi on inspireeriv inimene. Ta teeb seda, mis talle meeldib ja ei ole paremat, kui inimene on oma tööd tehes rõõmus. Nimetasime direktori kabineti ümber kadinetiks.”
Kadi on juhina inspireeriv eestvedaja. Ta on liider, kes loob igaühele võimaluse särada, vastutada ja areneda.
FOTO: HTM, Christian Johannes Kask
Tunnustamine toimus Aasta Õpetaja Galal oktoobri alguses.
Tartu Kunstikooli direktor Kadi Kreis on oma ametis olnud rohkem kui 20 aastat. Sellesse rolli sattus Kadi küll juhuslikult, kuid tema jaoks on koolijuhiks olemine maailma kõige huvitavam amet. Kadil on haridus maalikunstis ja infotehnoloogia õpetaja kutse – justkui eri poolused, samas üksteist täiustavad valdkonnad. Nii iseloomustab Kadi ka koolijuhtimist: see on tasakaalu leidmine loovuse ja süsteemsuse vahel.
Kadil on olemas erinevate valdkondade juhtimiskompetentsid: organisatsiooni arengu juhtimine, õpikeskkonna kujundamine, personalijuhtimine, ressursside juhtimine ja enesejuhtimine. Kõige paremini, ausalt ja objektiivselt oskavad Kadi oskusi koolijuhina kirjeldada tema kaastöötajad. Lasemegi nendel rääkida: “Julge ja kindlakäeline koolijuht, kes majandab boheemlaslikku ja keerulist kunstiinimeste seltskonda.”, “Uued ideed on kui voolav vesi Kadi veskile!”, “Vankumatu juht, kes seisab kõigi kooli inimeste heaolu eest.”, “Seisab kindlalt kõrval nagu kalju.”, “Kõige parem koolidirektor ja ülemus.”, “Ennekõike inimene, siis boss.”, “Kadi leiab jõudu ise hakkama saada ja siis veel teisi ka toetada!”, “Kadi on inspireeriv inimene. Ta teeb seda, mis talle meeldib ja ei ole paremat, kui inimene on oma tööd tehes rõõmus. Nimetasime direktori kabineti ümber kadinetiks.”
Kadi on juhina inspireeriv eestvedaja. Ta on liider, kes loob igaühele võimaluse särada, vastutada ja areneda.
FOTO: HTM, Christian Johannes Kask