See on nutikas eriala kutseõppes, mille aluseks on nii 3D tehnilised (3D-modelleerimine, tekstuurimine, valgustamine, varjundamine, renderdamine, digivoolimine jne) kui ka üldkunstialased oskused (näiteks maalimine, joonistamine, värvus- ja vormiõpetus, kompositsioon). Lisaks on viis korda aastas toimuvate ühenädalaste erialaste töötubade raames võimalik põhjalikumalt õppida animatsiooni, mängumootorit, kasutama VR-tehnoloogiat jne.
3D-modelleerimine toimub valdavalt vabavaralise Blenderiga. Sedavõrd laia funktsionaalsusega programm võimaldab luua filme, arvutimänge ja 3D-printerite vahendusel ka käegakatsutavaid objekte. 3D mudeleid kasutavad arvuti- ja nutitelefonimängud, koomiksid, visuaalmeedia, (multi)filmid, filmide järeltöötlus ja eriefektid, reklaamid, arhitektuur, tootearendus, freesimine/graveerimine, laserlõikus, projekteerimine, stiilinõustamine, toodete visualiseerimine, tarkvaraarendus, hasart- ja õppemängud, tööstusgraafika jne.
Blenderit on väga lihtne kasutada, kui oled selle selgeks õppinud. Omal käel on see samuti võimalik, kuid juhendamise korral saab keerulistest kohtadest lihtsamalt üle. Algus olevat kõige raskem kuid teisel aastal näeb juba rohkem töö loomingulist poolt. Nii nagu igal kujundamise eriala, nõuab ka 3D-kujundamine aastatepikkust harjutamist.
Julgustame oma õpilasi juba esimesest kursusest alates osa võtma tootearendusvõistlustest ja teistest koolivälistest üritustest nt häkadonidest ja Game Jamidest.
Koostöös Tartu Teaduspargi ja TÜ Arvutiteaduse Instituudiga on ellu kutsutud mänguarendusklubi APT GameGenerator, mille tegevuse eesmärk on mänguarendajate kogukonna omavahelise suhtluse toetamine, üks kuni kaks korda kuus toimuvad temaatilised loengud ja töötoad, 2...3 korda aastas toimuvad meie kooli ruumides mitmepäevased mänguarenduse üritused (Ludum Dare, Global Game Jam, ATP Game Jam), kuhu on oodatud osalejad ka väljastpoolt kooli.
Kõigil mainitud üritustel osalemine on vabatahtlik, kuid osalust arvestatakse kooli õppetöö osana (erialased valikained).
Koostööle orienteeritud ja teadmistejanuliste õpilaste jaoks ei ole kooli järgselt töö leidmine probleem, parimatele avanevad karjäärivõimalused juba kooliajal. 3D-modelleerijat peetakse üheks sellise ameti esindajaks, mida on tulevikus järjest rohkem ja rohkem vaja.