Erialad

Kujundajad nuputavad päevast päeva, mismoodi inimeste elu ja keskkonda mugavamaks, paremaks ja kaunimaks teha, kuidas väheste vahenditega saavutada võimsaid tulemusi.

Kujundajaks ja disaineriks ei pea sündima! Piisab õppimisest.

Selles valdkonnas võivad läbi lüüa kõik, kel nupp nokib.

Kas sa kunstiringis oled käinud või mitte – kui sulle meeldib juurelda, mis asjad just nii on, nagu nad on ja kas ei saaks kuidagi paremini, kui sa armastad leiutada ja katsetada, kui sulle sobib koostöö ja inimeste aitamine, siis võib sinustki saada kujundaja või disainer.

 

Vaata videot ja saad teada, miks tulid Tartu Kunstikooli õppima näiteks Mette Mari ja Kristin.

Stilist keskhariduse baasil

Stilist khb

Õppesse saab tulla keskhariduse baasil. Õpe statsionaarne ja toimub Tartu Kunstikoolis.

ÕppeliikÕppevormEeldus alustamiseksÕppeaeg
ÕppeliikKeskharidusõpeÕppevormStatsionaarneEeldus alustamiseksVähemalt keskharidusÕppeaeg2.5 aastat

Stilist ei vali rõivaid ja aksessuaare niisama, vaid ta kujundab inimese välimuse konkreetset eesmärki silmas pidades.

Stilisti töö eesmärgiks pole niisama ilutegemine, vaid avaliku elu tegelase stiliseerimine konkreetseks sündmuseks (Celebrity stylist), modelli kujundamine fotosessioonide või videovõtete tarbeks (Editorial stylist) või isikute kujundamine müügikeskkonnas (Brand consultant).

Stilist ei lähe niisama mütsiga lööma, vaid pakub oma visiooni välja inspiratsioonikaardil ja nõustab tellijat või fotograafi teemavaliku, võttekoha, rekvisiitide, modellide, rõivastuse ja fotolavastuse üldise välimuse küsimustes.

Stilist ei saa rõivaid ja aksessuaare niisama, vaid ta loob oma võrgustiku moekunstnikest ja poodidest, kellelt asju laenata. Rõivad ja aksessuaarid pole niisama kottides või hunnikutes, vaid stilisti poolt korrastatult, et  soovitud asju oleks võimalik kiiresti leida.

Stilistiks ei sobi niisama igaüks, vaid see, kel on võime töötada meeskonnas koos juuksuri ja jumestajaga, kel on sügav huvi moevaldkonna, stiiliajaloo, popkultuuri ja fotograafia vastu. Stilist on hea suhtleja – töö kliendiga nõuab head kuulamisoskust ja oskus võita kliendi usaldus.